دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

لیام نیسون خواهان ساخته شدن فیلم ‘’Clash of the Titans 3’’ است

thumbnail

در مصاحبه اخیر لیام نیسون (Liam Neeson) با وبسایت CinemaBlend، هنگامی‌که از وی در مورد تمایل شخصی‌اش به بازگشت در قالب شخصیت‌هایی که در گذشته به عنوان آنها به ایفای نقش پرداخته است، سوال پرسیده شد، نیسون اذعان داشت که شدیدا به حضور مجدد در نقش زئوس و ساخته شدن شدن فیلم ‘’Clash of the Titans 3’’ علاقه‌مند است.

لیام نیسون برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ و در فیلم اول این فرنچایز به عنوان زئوس حضور یافت و سپس در دنباله آن نیز که در سال ۲۰۱۲ روانه سالن‌های سینما شد، مجددا در قالب شخصیت مذکور به ایفای نقش پرداخت. گفتنی است که باوجود عملکرد ضعیف هر دو فیلم این فرنچایز در کسب نمرات مناسب از منتقدین، عملکرد آنها در باکس آفیس راضی کننده بوده است و هنوز مشخص نیست که فیلم سوم و کنسل شده این مجموعه در چه زمانی ساخته خواهد شد.

بخشی از صحبت‌های لیام نیسون به شرح زیر است:

«من فکر می‌کنم که زئوس همان شخصیتی است که در مقایسه با سایر شخصیت‌هایی که در قالب آنها حضور یافته‌ام، نسبت به آن بیشتر علاقه‌مند هستم. اینکه شما در قالب خدای خدایان قرار بگیرید واقعا جالب و جذاب است.»

چندی پیش نیز شایعاتی در مورد بازگشت سم ورثینتگون (Sam Worthington)، ستاره اصلی این فرنچایز منتشر شده بود که تا به امروز هیچ یک به صورت رسمی تایید یا تکذیب نشده‌اند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
1 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
kamyab1991Berlin آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Berlin
کاربر

نزاز برادر
دست بردار
مگه دو تای اولش چه گلی به سرمون زد …..

kamyab1991
کاربر

تو سبک خودش نسبت به فیلم و سریال های مشابه خوب بود،همین سریال آمریکن گاد رو ببین چه افتضاحی ساختن




فیلم های بزودی

کانال تلگرام