دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

مذاکرات «امیلی بلانت» برای هنرنمایی در فیلم بعدی «کریستوفر نولان»

thumbnail

پیش از این به اطلاعتان رساندیم که «کریستوفر نولان» در حال ساخت فیلم بعدی خود که در مورد فیزیکدان مشهور آمریکایی «رابرت جی. اوپنهایمر» بوده می‌باشد و به صورت رسمی تایید گردید که «کیلیان مورفی» هنرنمایی نقش اول فیلم را برعهده دارد و کمپانی «یونیورسال» این فیلم را توزیع خواهد کرد؛ حالا به نظر می‌رسد که «امیلی بلانت» نیز در حال انجام مذاکره برای پیوستن به جمع بازیگران فیلم است.

این فیلم که عنوانش «اوپنهایمر» انتخاب شده است فیلمنامه‌اش توسط نولان نوشته شده و بر اساس کتاب «پرومته آمریکایی، پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر» خواهد بود. در فیلم نشان داده می‌شود که چگونه اوپنهایمر نقش کلیدی در ایجاد سلاح‌های اتمی ایفا کرد، اما بعداً احساس پیچیده‌ای در مورد قدرت مرگبار آنها داشت. او برای کنترل بین‌المللی قدرت هسته‌ای لابی کرد و با ایجاد بمب هیدروژنی مخرب‌تر مخالفت کرد.

در حالی که پایگاه خبری «ددلاین» عنوان کرده که آن‌ها فعلاً در حال مذاکره هستند، بیشتر بدان معناست که آن‌ها در حال رسیدن به یک توافق هستند و اگر هنرنمایی امیلی بلانت در نقش همسر اوپنهایمر قطعی نبود، این خبر هیچگاه فاش نمی‌شد؛ بنابراین حضور بلانت در این فیلم را قطعی بدانید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
1 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
mr_hosseiniBerlin آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Berlin
کاربر

به شدت بازیگر توانمندی هستند .

mr_hosseini
کاربر

به شدددددددددددددددت
حیف که نقش خوب کم بهش میدن!




فیلم های بزودی

کانال تلگرام