دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

دبورا چاو کارگردان سریال “Obi-Wan Kenobi” خواهد بود

thumbnail

با شروع سرویس استریم «دیزنی پلاس» در ماه نوامبر، موج جدیدی از محتوا و آثار مختلف از دنیای کهکشانی "Star Wars" منتشر خواهد شد که ممطئنا سریال فوق مورد انتظار "Obi-Wan Kenobi" با بازی «ایوان مک‌گرگور» در نقش اصلی آن یکی از برجسته‌ترین عنوان‌ها میان این آثار است. مک‌گرگور در نقش سابق خود در سه‌گانه ابتدایی فیلم‌های "Star Wars" بازخواهد گشت و حال براساس گزارشی که وبسایت «StarWars.com» منتشر کرده است، مشخص شد که «دبورا چاو» کارگردانی این سریال را برعهده خواهد داشت. «حسین امیری» نویسنده سریال "The Alienist" فیلمنامه این سریال را به رشته تحریر درآورده که در قالب شش تا هشت قسمت ساخته خواهد شد.

«دبورا چاو» چندان با دنیای سینمایی "Star Wars" غریبه نیست چراکه پیش از این کارگردانی برخی از قسمت‌های سریال "The Mandalorian" را برعهده داشته است. او همچنین سابقه کارگردانی برخی از قسمت‌های سریال "Jessica Jones"، سریال "Mr. Robot"، سریال "American Gods" و "Better Call Saul" را در کارنامه دارد. «کتلین کندی» رئیس استودیوی «لوکاس فیلم» در بیانیه‌ای از دلایل انتخاب «دبورا چاو» خبرداد و افزود:

"ما واقعا می‌خواستیم که یک کارگردان خوب را برای کشف قدرت و عرفان غنی موجود در شخصیت اوبی وان انتخاب کنیم. براساس کار فوق‌العاده او [دبورا چاو] در توسعه و شکل‌گیری شخصیت‌های ما در سریال The Mandalorian، من کاملا مطمئن هستم که دبورا انتخاب مناسبی برای ساخت این سریال است."

استودیوی «دیزنی» در جریان مراسم «D-23» ساخت سریال "Obi-Wan Kenobi" را تایید کرد و طبق اعلام «مک‌گرگور» فیلمبرداری آن در سال 2020 آغاز خواهد شد. اتفاقات این سریال درست هشت سال پس از فیلم "Revenge of the Sith" و یازده سال پیش از فیلم "A New Hope" جریان خواهند داشت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

3
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

3 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
3 تعداد نویسندگان دیدگاه
Mohammad 13759edwoodhajishahram آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Mohammad
کاربر

سلام چرا اخبار سینما بروز نمیشه

edwood
کاربر

مرسی که دوباره برگشتین

hajishahram
کاربر

از یرگشتنتون خیلی خوشحالیم خییییییییییییییییییییلی امیدوارم مثل گذشته با قدرت ادامه بدید




فیلم های بزودی

کانال تلگرام