دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

زمان اکران فیلم های جدید کمپانی وارنر برادرز با تاخیر مواجه شد

thumbnail

در یک اتفاق نه چندان شوکه کننده، اکران فیلم ‘’The Batman’’ مجددا با تاخیر مواجه شده است و طرفداران تا سال 2022 شاهد انتشار این عنوان نخواهند بود. شب گذشته نیز اعلام شد که فیلم ‘’Dune’’ با تاخیری چند ماهه و در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) به روی پرده می‌رود؛ نکته جالبی که در مورد زمان جدید اکران این فیلم وجود دارد، این است که تاریخ اعلام شده پیش از این برای اکران فیلم جدید شخصیت بتمن در نظر گرفته شده بود.

علاوه‌بر دو فیلم ‘’The Batman’’ و ‘’Dune’’، کمپانی وارنر برادرز صبح امروز اذعان داشته که اکران چهار فیلم دیگر این کمپانی نیز با تاخیر مواجه شده است و هر یک از این آثار با تاخیری چند ماهه اکران خواهد شد. بنابر اعلام این کمپانی می‌دانیم که تاریخ اکران فیلم ‘’The Matrix 4’’ از ۱ آپریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ۱۴۰۱) به ۲۲ دسامبر ۲۰۲۲ (۱ دی ۱۴۰۱) تغییر پیدا کرده است و فیلم ‘’The Flash’’ که برای اکران در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۲۲ (۱۳ خرداد ۱۴۰۱) برنامه ریزی شده بود، در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.

این کمپانی همچنین زمان اکران دو فیلم ابرقهرمانی دیگر خود را نیز تغییر داده است؛ فیلم ‘’Shazam! 2’’ که پیش از این برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) برنامه ریزی شده بود، در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) به روی پرده خواهد رفت. اکران فیلم ‘’Black Adam’’ نیز که گمان می‌رفت در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰) صورت می‌گیرد، تا تاریخ نامشخصی با تاخیر مواجه شده است.

تمامی تاخیرهای ایجاد شده در روند اکران آثار جدید کمپانی وارنر برادرز ناشی از بحران ویروس COVID-19 است که نه تنها سبب تعطیلی و بسته شدن بسیاری از مارکت‌ها شده است، بلکه در روند ساخت آثار نیز وقفه و مشکلات متعددی را به وجود آورده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

3
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
1 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
Mohammad_irBerlin آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Mohammad_ir
کاربر

بنظرم فقط بتمن ارزش منتظر موندن داره ):

Mohammad_ir
کاربر

dune هم /:

Berlin
کاربر

خدا پدر و مادر نولان بیامرزه که حداقل تو این اوضاع یه فیلم خوب آورد ما ببینیم فقط به دنبال جیب خودش نیست هر چند که طبیه که استدیو ها به دنبال پول خودشون ولی بازم نولان بود که ریسک این کار را کرد .




فیلم های بزودی

کانال تلگرام